marți, 17 martie 2009

fotograf profesionist pentru nunti-Manuel Gheorghe

Prea multe explicatii despre ce fac si cum fac fotografie nu va pot da.La mine fotografia vine din interior si in cei 16 ani de cand lucrez in acest domeniu pe care-l si consider hobby ,am avut numai satisfactii atat profesionale cat si financiare.Asa cum sunt.
"Doua lucruri iubesc in viata mai mult decat orice:familia si fotografia .De ce? Pentru ca nu ma plictisesc niciodata.Fotografia ma schimba si ma face sa uit de toate grijile.O mare satisfactie este de pe urma fotografiei am reusit sa raman independent atat financiar cit si social.Imi plac toate genurile de fotografie ,de la fotografia de peisaj,sociala,reportaj si pana la fotografia de nunta si publicitara.Incerc sa ma perfectionez atat prin dotare cat si prin informatie si asta se simte din reactiile pozitive ale clientilor mei care nu prea se plang.Am avut norocul sa invat de la mari artisti din Anglia si chiar din Egipt.Incerc sa impun un aspect cat mai profesional si mai specific personal fotografiilor pe care le fac ,inspirat fiind de tot ce este in jurul meu.Ma bucur cand clientul este incantat si zac de mahnire daca nu iese asa cum trebuie ,enervez colaboratorii mei si chiar sunt stresant,intrebatii pe ai mei colegi.Ascult si fur idei pe care le transform.Bile negre: Din trei in trei ani ma plictisesc si schimb profilul.Dupa parerea mea fotografia publicitara si cea de nunta sunt cele mai complexe.De ce fotografia de nunta? pentru ca trebuie sa creezi ineditul tot timpul in conditiile in care ai locuri,lumina,temperamente,gusturi,doleante,oameni,timp,toate altfel de la caz la caz.Dar am descoperit un exercitiu:ii intreb ce reclama favorita au si atunci stiu cu cine am de a face.consider ca daca ai mers la o nunta ca fotograf si nu ai cel putin 5 fotografii de reclama cu mirii respectivi , ai mers degeaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu